Sent: Monday, April 07, 2014 10:17 AM
To: 'OpenStreetMap Czech Republic'
Subject: Re: [Talk-cz] Průběh importu adres

Ahoj,
pridal jsem to na wiki. Predpokladam, ze budes-li chtit pridat tu mapku,
kterou udelal Jachym, tak ji das na tu odkazovanou stranku nize.
Napsal jsem jeste postup, jak se zapojit do importu na wiki, tak se na to
podivej,
abys zkontrolovat, jestli nepisu nesmysly.
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Import_adres_z_RUIAN#Jak_se_z.C3.BA.C4
.8Dastnit.3F

Nevim, jestli okres je vhodny jako jednotka pro pridelovani dat.
Pocitam, ze bude asi moc velky, ale nevim, jak to elegantne rozdelit
na nizsi celky, ktere bychom si pak od tebe vyzadavali. Mas nejaky napad?

Jinak jestli si spravne pamatuju, tak ted nesahas na zadne adresni prvky,
pokud jsou spravne a to i v pripade, ze vubec nemaji RUIAN id.
Nechces to jeste prehodnotit? Myslim, ze je to skoda a ze by to nebyl
tak obrovsky problem pridat vsude i RUIAN id, protoze po minimalisove
importu uz je vetsina ma (i kdyz jen ref:ruian a ne ref:ruian:addr).

Zdravi,
Dalibor