Ahoj,

Dne St 23. dubna 2014 07:02:45, Marián Kyral napsal(a):

> v JOSM informace o 1.300.000

> No když to říkáš, tak to bude pravda :-)

:-), tak jsem z5 doma

> Jak si to představuješ? Když v daném místě nenajdu budovu a v okolí, dejme
> tomu 5 metrů, najdu takovouhle zombie, tak ji zobrazím jako kdyby tam
> budova byla. Co s tím pak dál? Určitě umožnit zkopírovat tagy do schránky.
> Ale má smysl vytvořit bod s building=xxx? Teda za předpokladu, že v OSM
> ještě žádná budova neexistuje?

Myslel jsem to opravdu jako point*info*, tedy klik a zjistit informace o
budově v podobě ducha. Myslel jsem, že to třeba něco napoví, proč je tolik AM
těsně u sebe. Zdá se, že to opravdu něco napovídá. Ne ve 100 % případů, ale
celkem často. Tam, kde jsou 2 AM těsně u sebe, tam bývá normální budova a k
tomu duch - takže nejspíš bude 1 AM patřit jedné a druhé druhé budově. Asi
jsme si tím zase moc nepomohli. V terénu jde obvykle o jednu budovu, jen je
prostě v RUIAN 2x, s různým ID a s různými adresami. Pořád to nic neříká,
která z těch dvou budov je ta správná.

Jsou území, kde je zastavěno, budovy jsou normálně v RUIAN a najednou je tam
AM, které bylo bez budovy. Teď je na místě budovy duch, tedy nejspíš i budovy
bez geometrie hranic jsou platné a OK. Prostě nevím, jak odlišit, co odpovídá
realitě.

> Btw, tohle by šlo krásně pořešit nějakým skriptíkem. Pokud definiční bod
> takové zombie budovy leží uvnitř již existující OSM budovy, tak je možné na
> tuto OSM budovu přidat informace z RUIAN.
>
> Akorát to zavání importem ;-)

:-), který by vypadal podobně, jako import adres. V OSM je více budov, v RUIAN
jedna a naopak, v RUIAN je na jednom mistě přes sebe X budov, ačkoli mají být
vedle sebe, v RUIAN je budova místo nádvoří a nádvoří místo budovy (asi
opravdu nějaký OMR katastrální mapy)

Myslel jsem upravit serverový skript, který by hledal v
st_buffer(definicni_bod,
...) - to umí vytvořit mnohoúhelník (blížící se kruhu) kolem bodu atd., ten
dotaz by se vymyslel. Jen co s tím, když je budova i duch na jednom místě? To
by znamenalo, že na jedno kliknutí se mají zobrazit informace o více než jedné
budově. Ostatně tato situace je už teď, kdy je více budov plácnuto přes sebe;
asi se bere prostě to, co vypadne jako první ze selectu.

Takže duchové nám částečně vysvětlili, jak je to s AM těsně vedle sebe, ale
neodpověděli na otázku, která z těch budov platí :-(

--
-p-