Ahoj,

díky. To je ten stejný grid, jako měl schovaný Xificurk, binárku. Ten jsme
přeci zkoušeli a dopadlo to špatně. Jevilo se to jakoby ten grid korigoval
obráceně, na opačnou stranu, ale ani tak to nesedělo. Bez něj to vypadá
přesněji vůči KM. Viz archiv konference.

Fajn je ten zdroják, zírám na ta čísla a vůbec nic mi neříkají :-)

Snad ta hlavička - počet sloupců, počet řádků, 1 netuším, pak je souřadnice,
kde grid začíná, pak je step a zase souřadnice a step.

Řádek by vlastně mohl být souřadnice a pak vždy dvojice čísel ten vlastní
posun? Co to může být za jednotky?