On Tue, Jun 17, 2014 at 11:05:01PM +0200, Marián Kyral wrote:
> při editaci jsem narazil na oblast, kde jsou budovy uměle (nějakou hranicí)
> rozděleny na několik částí.
>
> Například tyto budovy:
> http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/stavebniobjekty/49788027
> http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/stavebniobjekty/42852951
>
> Ale v bezprostředním okolí jsou ještě další tři budovy se stejným problémem.
>
> Chtěl jsem se zeptat, zda to je chyba, nebo je to z nějakého důvodu správně.
> Pokud je to chyba, tušíte, proč toto vzniká a jaká je šance, že se to časem
> opraví - sjednotí do jedné budovy?

neresilo se to tu pred nejakym casem. Nakonec se ukazalo, ze to byla tusim
hranice oblasti, ktera se digitalizovala do katastru, takze kazda pulka
budovy se zpracovala zvlast...

--

  Tomas Kasparek               e-mail: kaspa...@fit.vutbr.cz
  CVT FIT VUT Brno, L127       jabber: tomas.kaspa...@jabber.cz

  GPG:    2F1E 1AAF FD3B CFA3 1537  63BD DCBE 18FF A035 53BC

  May the command line live forever!