Ahoj,

objevil jsem území v Kralupech, kde v OSM nejsou žádné adresy, ačkoli by měly
být. Jedná se o cesty (budovy), které mají ref:ruian:addr, ale vlastní addr:*
jaxi ne.

Seznam na http://pedro.poloha.net/osm/zmizeleadresy.txt

Kromě jednotlivostí i v jiných městech, kde ovšem adresa nechybí, a Neratovic,
kde adresa asi také nechybí, se tento jev vyskytuje jen v Kralupech nad
Vltavou (nezkoumal jsem všech 811 případů).

Dalším znakem je, že budovy upravoval nick psychoman tracerem až po importu.
Zajímavé, že v Neratovicích sice je budova s ref:ruian:addr bez ničeho, ale
vlastní adresa je pak na bodu, kdežto v Kralupech žádný bod není - adresy
nejsou.

Adresy v Kralupech opravím, ale jak zabránit opakování?

Je tu pschonmann?

Pokud budou Kralupy v OSM už opraveny, takještě pár dní bude jev k vidění na
http://mapapi.poloha.net

--
Petr, p...@propsychology.cz