Ahoj,
tady máte novou verzi, která řeší problém se znakovou sadou na windows
(nevyplněné landuse). Byla to docela fuška. Musel jsem svého tučňáka
degradovat na úroveň windows - vypnout unicode v konzoli :-D A jak už to
tak bývá, oprava byla nakonec úplně primitivní. Jen kdybych to byl býval
věděl už na začátku :-D

V této verzi by se už měly spojit společné body s vedlejším polygonem.
(Občas se nějaká muška najde) Taky testuji novou verzi pro řešení
překrývajících se ploch. V naprosté většině případů to funguje dobře,
ale občas se to tak dotentuje, že nestačím zírat (a už vůbec ne chápat).
Ale pomalu získávám praxi v řešení těchto šíleností. Hlavní problém je,
že pole mají různé roztodivné tvary a bývají velká, lesy mají taky
roztodivné tvary a bývají ještě větší no a to generuje zcela nečekané
problémy.

Zatím jsem tedy opravy překrývajících se ploch vypnul.

http://www.kyralovi.cz/tmp/josm/beta/20140820/Tracer.jar