> Doporučuji zaměřit tvůj pohled na pravou stranu.
>
> Pro zobrazení rozcestníků uložených na openstreetmap.cz je potřeba
> kliknout na odkaz "Zobrazit rozcestníky".
>

> Pro zobrazení rozcestníků z Wikimedia Common je potřeba nejprve něco
> vybrat v seznamu (například: hiking_guideposts_of_ČSTV) a pak kliknout na
> "Zobraz kliknutím zde". Pak jen čekáš, jestli se ty rozcestníky objeví nebo
> ne.

Opravil sem indikator nahravani, takze by to melo zobrazovat "ze to neco
dela".
Na commons se porad meni kategorie, ze kterych to nahravam. Obcas to
prestane zobrazovat, nez ty nove kategorie pridam.

> Celé je to takové nešťastné, není jasně vidět, jestli jsou rozcestníky
> zapnuté, nebo ne, není mi jasné, jestli to zobrazení rozcestníků jde
> vypnout (jsem teď ve vlaku a internet tu má výpadky, tak si nejsem jistý).
> Chtělo by z rozcestníků udělat jako další vrstvu zapínatelnou v seznamu
> vrstev.

Vrstva tam samozrejme je, jinak to ani nejde udelat. Po rozkliknuti pluska
na mape je mozno uvidet a vypnout/zapnout overlaye rozcestniky a wikimedia
commons. Vzniknou pote, co se nahraji data.
Nesikovne to je, ale jak to zrobit jinak?

mapa, vpravo menu.

Michal Grézl
http://openstreetmap.cz