Jo, sčítání nedělá dobrotu - viz Roudné, kde čtyři malé budovy v OSM
pokrývají asi 99% velké v RUIAN.
Pokud se jako nezmapovaná ukáže špatně zmapovaná, bude to aspoň
signál, že je něco špatně. Ale pak by to chtělo možnost reklamace
tvaru v RUIAN - viz Vidov, kde se teď zobrazuje modře vodárna, protože
jsem (dle skutečnosti) odstranil zbouranou část budovy...

75% považuji z rozumnou hranici
---
JAnD