Také zdravím,

technicky by to mělo být řešitelné snad bez větších obtíží. Vzít budovy v OSM,
které jsou pokryté budovou z RUIAN či ještě s ohledem na ref:ruian:building,
vyloučit z automatického zpracování ty, které mají "3D" tagy, tedy min_hight,
building:part či building:min_level. Pak taky co dělat s budovou, která už
počet podlaží má, ale jiný než je v RUIAN.

Myslím, že by to chtělo zprávu do imports@ a zároveň promyslet, zda nechceme
dělat s budovami ještě něco dalšího, co by se mohlo udělat najednou kvůli
zátěži DB a množství dat.

Mapnik3 má BuildingSymbolizer a umí rovnou vykreslovat ve 3D,
https://github.com/mapnik/mapnik/wiki/BuildingSymbolizer .

Ještě k budovám - čím dál více si myslím, že je reálné udělat import v
nezmapovaných oblastech. Pro mě je zatím potíž ve zvládnutí postgis_topology a
tím zvládnutí spojování sousedících budov. Udělat seznam zakázaných oblastí či
test, zda na místo lze dát budovu, to by šlo. Asi nebudu dávat budovu, kde je
landuse=reservoir apod.

Import, respektive doplnění ve zmapovaných oblastech a napojování na stávající
budovy v OSM mi (zatím?) přijde příliš komplikované.

No, je to stále ve stadiu přemýšlení.

Jo a těch budov je víc - v RUIAN 3 miliony, nepočítaje v to duchy. Včetně
duchů jsou to 4 miliony.V OSM 3.7 milionu

Petr