Ahoj!

>  Záleží, jaký editor byl použit. Mám pocit, že ID a Potlach posunutí
> vůbec neřeší (teď už možná jo). No a i v JOSM to je docela
> skryto. Chtělo by to nějak zviditelnit. Třeba mít možnost nastavit
> vrstvě nějaký příznak a JOSM by při načtení vrstvy automaticky
> nabídlo kalibraci.

Bylo by dobry nejaky reseni, ktery funguje.... Nejlepsi by bylo, kdyby
se ortofoto "samo" zobrazilo se spravnou kalibraci.

A ono... ty silnice (etc) pochazeji z ne vzdy uplne presnych
zdroju. GPSky, a importy delany z GPSek.. takze rozeznat co je dobre
neni vzdycky snadny.

Pokud jsou nekde budovy posunuty.. bylo by mozny je hromadne vzit
(select building=...) a posunout na dobry misto? Protoze jinak to bude
jen horsi...
                                                                        Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html