Zdravim, v souvislosti s generovanim vektorovych map pro Locus, jsme spolecne s
Voldapetem, jez je autorem generovanych map, narazili na téma bunkru,
takzvanych Ropiku.
Zda-li je na mapach zobrazovat ci nikoliv, vzhledem k jejich velice ridkemu
zmapovani. S tim souvisi i jejich import. Vygooglil jsem stripky informaci, ze
uz se to resilo a nekdo se tim zabyval. Chtel bych se Vas tedy zeptat, v jakem
je to stavu, kdo se kam dostal? Databaze s gps souradnicemi zda se existuji,
takze by se snad dalo ne...?