Dne Čt 26. února 2015 22:28:44, Petr Slavíček, Bc. napsal(a):
> adresa je samostatný node (pokud možno v budově)

ne nutně samostatný, ten bod může být klidně součástí budovy, např. když
označuje v obvodu budovy místo, kde je vchod s příslušnou adresou

> Ty bunkry by buď všechny měly být area s vlastnostmi nebo nody, jinak v tom
> bude pěkný bordýlek: blbý vyhledávání a zobrazování

toto tvrzení by si IMO zasloužilo bližšího vysvětlení

> Spíše jsem za odebrat atributy z area a umístit samostatný node do této area
> jako u adres.

nevím, proč se inspirovat zrovna u adres, kde je situace odlišná - jeden dům
může mít více adres, zatímco, nakolik je mi známo, jeden bunkr má (v
příslušném systému sborů a stavebních úseků) právě jedno označení, tedy v
rámci dané plochy by se nemělo vyskytnout více identifikačních bodů, a v tom
případě je potom samostatný bod, který vlastně platí právě pro tu jednu
plochu, jaksi nadbytečný

> Rendery např. i hospody u area nezobrazují, ale u node ano.

před dávnými a dávnými časy existovalo pravidlo, že nemapujeme pro renderery

just my 0.02€

K.

p.s. ještě k předchozímu - "původnímu objektu byly dány nové souřadnice a
atributy dle ropik.net" ... kde se bere jistota, že přispěvatelé ropiky.net
mají lepší gpsky než přispěvatelé OSM?