Ahoj Pavle,

pokud data pouze do určitých vrstev zobrazí bez úprav,
tak nemusí vlastní veřejnou kopii dat nabízet.
Opravy je pak i pro ně nejjednodušší řešit přímo přes databázi
OpenStreetMap. Přitom, pokud jsou schopní nabízet a uživatele
získat na základě nějaké přidané hodnoty ve formě dalších
vrstev, tak jim ODbL zveřejnění dat k těmto vrstvám nenařizuje.

Takže podle mého laického vnímání je to zcela v pořádku.

Měj se pěkně,

               Pavel