Dne 2.6.2015 18:01, Petr Vejsada napsal(a):
Ahoj,

Dne Út 2. června 2015 16:52:51, Petr Hluštík napsal(a):

> viděl jsem v archívu několik diskusí na téma LPIS... Klobouk dolů před vámi
> systematickými mapaři.

též smekám před LPIS mapery. Nechci se vyjadřovat k úhlům, počtu bodů atd.,
ale k tomu dělat zjednodušení jen pro zjednodušení samotné, tedy bez jiného
důvodu. Ano, zmenší to objem dat v DB, ale bude to generovat (IMO zbytečný)
tok změnových dat, takže já bych to nechal spíš na případné retrasování změn
podle nových parametrů traceru, a to tehdy, kdy se užití pole zjevně změní.

Ano, plošné zjednodušování LPISu je nesmysl. Obzvlášť z důvodu zmenšení dat.

Pochopil jsem dotaz tak, jestli korigovat LPIS polygony v rámci místního mapování. Což já třeba běžně dělám. Samozřejmě s rozumem, tam kde vidím že Tracer neodvedl dobrou práci a kde to neuškodí přesnosti mapy. Pokud se kvůli zjednodušení posune hranice mezi dvěma kilometrovými lány o metr, sloučí pět uzlů nalepených u sebe, nebo odstraní nesmyslný ocásek, nevidím problém. Pokud kvůli tomu zmizí pěšina mezi poli, posune se přesně zaměřený plot, nebo poškodí pečlivě vyvedená kontura louky, je to chyba. Prostě úprava musí mít smysl a nemělo by dojít ke ztrátě užitečné informace.

Martin