From: Dalibor Jelínek
Sent: Tuesday, June 02, 2015 10:17 AM
To: 'OpenStreetMap Czech Republic'
Subject: [Talk-cz] Dalsi preklady wiki a znaceni lesa

Ahoj,

prelozili jsme s Vopem dalsi wiki stranky, tak je nabizime k precteni

a pripadne korekci. Zejmena zajimava je uvaha na tema znaceni lesa:

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Forest

Nevim, zda se da rici, ze v CR pouzivame zasadne popsany pristup 3,

tedy, ze obecne vsechny lesy jsou landuse=forest a jen pralesy a lesy bez

tezby dreva jsou natural=wood.

Pokud to nekdo znaci jinak, nebo vi o jinem znaceni, tak at se prosim

ozve, jinak bych tohle doporuceni dopsal na ceskou wiki jako standard pro CR.

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Tag:landuse%3Dforest

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Tag:landuse%3Dfarmland

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Tag:landuse%3Dfarmyard

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Tag:landuse%3Dfarm