afaik, značkaři zakreslují ve velké většině značky pastelkama na papír a v
trasa s.r.o. to kompletují v cadu dohromady.

přenos autorských práv na trasa s.r.o. neni imho problem - proste se
znackarum rekne, at podepisou smlouvu, nebo jim neprolati cestak. bejt
znackar ja, asi to taky moc neresim, ale jestli to tak ipravdu je, nevim

zadost osgeo.cz rado oficialne poda. ale napsat to bude muset nekdo z
kominuty, doporucil bych kolaborovat ve wiki