Pokud jde o Brno, tak s novým vedením, ale mnohé asi šlo už dříve,
chtějí jít cestou - co lze zveřejnit, ať je veřejné. Jen to nejde ven
tak rychle, jak by sami chtěli.

Pokud jde o praktické zkušenosti, tak bych doporučil Martina Čežíka.
Jeho loňská přednáška <https://www.openalt.cz/2014/events.html#67> na
OpenAltu je poučná i zábavná. (Teda alespoň já si jí užil). Mnoho
štěstí. Už se těším na mapu, kde budou vidět jednotlivá vozidla v
pohybu, jako lidé na mapě Bradavic ;-)