Souhlasil bych s větou "což takhle rozlišovat podle primárního účelu zařízení",
nikoliv se zbytkem.

Účelem věznic je potrestat vězně, izolovat jej od společnosti v případě jeho
nebezpečnosti a případně jej převychovat.

Účelem detenčních zařízení je zachytit příslušníky cizích států, kteří nemají
povolení k pobytu v dané zemi a poskytnout jim ubytování do doby, než se
rozhodne o (ne)oprávněnosti jejich žádosti o azyl.

Podle mříží a dobrovolnosti rozhodně nerozlišovat, přeci jen, infekční oddělení
nemocnic takto také nikdo neznačí, jelikož jejich určení je jiné.

xkomczax