> To mi připomíná problém, kam umisťovat rozcestníky do mapy.
> Používají se totiž dva způsoby:
>
> (1) rozcestník se dá na místo, kde skutečně je - pár metrů od
> rozcestí, křižovatky, cesty (2) rozcestník se dá do rozcestí,
> křižovatky, cesty - viz třeba http://www.
> openstreetmap.org/node/262122527 (též informační tabule hned
> vedle)
>
> Standardní a správný způsob je imho (1). Vidíte někdo nějakou
> výhodu (2)? Protože já to považuju za úplný nesmysl - zatím
> jsem ale úpravy z (1) na (2) nerevertoval.

To je filozoficka otazka. Protoze to, oc tu bezi, je rozcesti. Tedy
ta krizovatka cest. Rozcestnik o tomto rozcesti jen informuje. A
protoze by nebylo prakticke mit rozcestnik uprostred krizovatky,
pichne se v terenu nekam vedle.

A ted si rekni, jde ti o zmapovani toho rozcesti a k nemu pridat
informaci o tom, ze je tam i rozcestnik? Nebo mapujes polohu
informacni cedule, ktera je nahodou zrovna rozcestnikem?

Nejak sam nevim, co je vlastne lepsi, logiku vidim v obojem.

--
Lukas Gebauer.

http://synapse.ararat.cz/ - Ararat Synapse - TCP/IP Lib.
http://geoget.ararat.cz/ - Geocaching solution