Nějak jsem se v tom ztratil... Funguje vykreslování "rozbitých relací" na
nějaké mapě nebo jde jen o seznam?

Vašek

Od: Petr Vejsada <o...@propsychology.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 14.10.2015 08:03
Předmět: Re: [Talk-cz] Mapovani turistickych tras

OK, takže technická příprava snad hotova. Overlay se překresluje ihned po zpracování denní porce v zoomech 7-13 (cca 3 minuty), zoomy 14-20 se mažou, neb se stihnou vykreslit na vyžádání. Kdyby ještě něco (zmenšit rozcestníky? udělat je samotné černé bez toho rámečku?to budou méně výrazné).

Stále taky běží úloha, kterou tu někdo chtěl, a to jsou "rozbité relace". Jsou to relace route=hiking nebo route=foot, které jsou geometricky rozbité - není to jedna souvislá čára. Buď tam mohou být ocásky a nebo je čára přerušená, například http://mapapi.poloha.net/relation/2163647 <http://mapapi.poloha.net/relation/2163647> . Seznam je na http://osm.poloha.net/rozbite_relace.csv <http://osm.poloha.net/rozbite_relace.csv> . Nejedná se tedy pouze o cesty KČT, ale o všechny relace uvedeného typu.

Tak mě napadá, že by se ty rozbité čáry daly také dát do toho overlaye. Někdy se v tom těžko hledá, když je 100 km dlouhá cesta přerušená na půl metru nebo má půlmetrový ocásek ;-) ?

--
Petr

Dne Út 13. října 2015 22:17:36, Miroslav Suchý napsal(a):

On 10/13/2015 07:56 PM, Petr Vejsada wrote:
> Jsou 3 režimy, kam se to dá přidat. Standardní, t.j. teď, ale overlay není
> při vytváření projektu a při zadávání prioritních oblastí. Mám to tam
> taky přidat?
Pri vytvareni projektu to netreba (k cemu?), jedeme celou CR.

Prioritni oblasti taky nemame, opet to bude cela CR.

Mirek