Ahoj, v ramci OsmHiCheck jsem provadel posledni dobou ruzne opravy.
Ted jsem se dostal k velkemu vyskytu hlasenych chybejicich tagu
destinations.

Jeho pouziti je popsano zde:
wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czech_Republic/OTM_značkový_klíč

Nicmene OSM wiki tag nezna (tj. pochopil jsem ze je to specifikum
navrzene pouze pro CZ tur. trasy). Existuje klic destination - bez 'S'
ale s uplne jinym ucelem. V realu je u tras obcas pouzit prave tento
(preklep pri zadavani?).

Rad bych znal vas nazor co s tim - ma tag smysl, pokud ano, mel by se
asi nejak popsat na wiki, dale ma smysl kontrolovat jeho pouziti a
opravovat to. Neni asi idealni ze se jen mnoznym cislem lisi od jineho
nesouvisejiciho tagu. Vi nekdo o tom, ze by se nejak realne vyuzival?

OsmHiCheck tabulka -
http://osm.fit.vutbr.cz/OsmHiCheck/tables/index.php?pg=stats
TurboPass - vyuziti - tagu u kct_*:

out:xml][timeout:120];
(
  relation[~"kct_.*"~".*"]["destination"~".*"]({{bbox}});
);
// print results
(._;>;);
out meta;