Bezne pouzivam pri kontrole a doplnovani fotky ze seznamu (a jinych
serveru - viz. google images search). Jako jedno z meritek beru prave
aktualnost. Pokud je fotka hodne historicka, radeji necham plavat.
Jinak by bylo fajn mit to i na old.osm.cz ale nevidim to jako zasadni,
spise je mozna dobre kdyz si to tam nafotime poradne sami.

BTW jak tady psal tusim primo autor o tom problemu s vandalizmem -
podle mne idealne resitelne pres prihlaseni - tim padem by min. svoje
fotky clovek mol upravovat hned a primo.

Bye