Od: Ladislav Nesnera <nesn...@email.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 4. 1. 2016 14:39:45
Předmět: Re: [Talk-cz] kam s fotografiemi?

"
Právě proto se ptám. Jaká je zkušenost? Jak s fotkami nakládají zkušení
osmáci? Co se jeví perspektivní?

Pokud jde o fotky, mám mix staveb, památníčků, křížků, ale i rozcestníků,
ukazatelů, dopravních značek a zastávek. Prostě jsem si hrál.

S old.openstreetmap.cz mám dva problémy. Snad neurazím, ale při současném
vzhledu bych na něj odkázal jen skalní fandy. Navíc mi to přijde jako příliš
malé pískoviště, aby mohlo být stabilním zdrojem fotek/open dat (chápu jako
rozcestníkovou jednoúčelovku), což mě trápí mnohem víc.

Možnost snadno zjistit, jak co vypadá a zda to stojí za námahu, mi přijde
skvělá a dost mě překvapuje, že není v praxi či alespoň dohlednu. Na OsmAndu
mě právě spojení lokace a WIkipedie (tím patrně i obrázků) hodně zaujalo
(žel stále mi to u bodů ukazuje "žádné informace", tudíž bez ověření praxí)