Dne 5.1.2016 v 17:53 Ladislav Nesnera napsal(a):
> [...]
> vše by bylo potřeba, aby to bylo uživatelsky přívětivé a pro oba dva
> světy (OSM a Wiki) korektní? Z dosavadních reakcí, a díky za ně,
> Commons předpokládám jako úložiště fotek, heslo ve Wikipedii její
> popis. Vznik hesel pro jednotlivé rozcestníky nepředpokládám.
>
> Výchozí situace tedy je - uživatel má GPX trasu (nebo taky ne) a fotky
> s geo tagy (nebo bez. Pak však buď s příslušným GPX nebo dobrou
> znalostí místa vzniku fotky a směru focení). Aniž bych předjímal, v
> jaké aplikaci to bude (plugin v JSOM, rozšíření iD, OSMTracker, ..)

Zaujal mně ten odkaz na nenafocená místa: mně se ve Firefoxu 38
zobrazuje takhle:

Koukal jsem na zdroj - je tam google api. Nicméně seznam by se z toho
dal vytáhnout:

GV_Draw_Marker({lat:49.16846940,lon:16.67888060,name:'2K
Czech',desc:'https://cs.wikipedia.org/wiki/2K_Czech',color:'',icon:'',url:'https://cs.wikipedia.org/wiki/2K_Czech'});
GV_Draw_Marker({lat:49.20008330,lon:16.57531940,name:'ALTAR
Games',desc:'https://cs.wikipedia.org/wiki/ALTAR_Games',color:'',icon:'',url:'https://cs.wikipedia.org/wiki/ALTAR_Games'});
GV_Draw_Marker({lat:50.08767500,lon:14.40290280,name:'A Studio
Rubín',desc:'https://cs.wikipedia.org/wiki/A_Studio_Rubín',color:'',icon:'',url:'https://cs.wikipedia.org/wiki/A_Studio_Rubín'});
GV_Draw_Marker({lat:50.06511110,lon:14.41516670,name:'Aboard
city',desc:'https://cs.wikipedia.org/wiki/Aboard_city',color:'',icon:'',url:'https://cs.wikipedia.org/wiki/Aboard_city'});