Dne 10. ledna 2016 14:10 Petr Vejsada <o...@propsychology.cz> napsal(a):
> DATA jsou OK, vždy ráno z geofabrik. Info o aktuálnosti dat je na hlavní
> stránce http://poloha.net v levém sloupci hned nahoře.

jo jo, to jsem vedel, jen mi na to prave nesedely ty dlazdice.

> Problém asi bude s dlaždicemi - každý den, po přijetí nových dat z geofabrik
> se mažou dlaždice zoomu 16-20. Ty se pak překreslí v snad přijatelném čase cca
> 2 vteřin. Dlaždice do zoomu 15 včetně jsou na disku nakešované a samy o sobě
> se nepřekreslují; jen na spuštění kreslení z příkazového řádku. Funguje
> <urldlaždice>/dirty.

jo, to znam, neni to tak davno co to tu zaznelo i na listu:
https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/2015-October/012678.html

> [...]
> která je starší než planet-import-complete, spustí se renderování. Uživatel
> ovšem dostane starou verzi dlaždice a novou verzi dostane až při dalším
> požadavku, bude-li do té doby dlaždice vykreslena. Metadlaždice zoomu 11 se
> vykresluje asi půl minuty a když jich bude ve frontě 10, tak holt 5 minut.
> Zkusil jsem to teď zapnout na dlaždice zoomu 11-15.
>
> Tedy aktuální stav je:
> - dlaždice 0-10 se překreslují jen z commandline
> - dlaždice 11-15 autodirty
> - dlaždice 16-20 jsou stále aktuální (mažou se z cache po zpracování nových

diky za souhrn. Koukal jsem na to a myslim, ze ty 0-10 jsou pro praxi
+- stale stejne, takze kdyz se pregeneruji jednou za mesic, dva, tak
to bohate staci. Ty 11-15 by mohlo byt fajn s tim autodirty, celkove
bude mapa certvejsi.

Diky a me se.