Ahoj,
nedávné vlákno o Traceristech, issue kterými mne zásobuje Petr [1] a pár
věcí, které mi osobně chyběly (hlavně v LPIS modulu) mne nakoply a zase
jsem se pár dní traceru věnoval (na úkor jiných projektů ;-) )

Takže změny:
1) naimplementoval jsem změnu kurzoru při držení modifikátoru (ctrl,
alt, shift)

- bez modifikátoru - běžná funkcionalita
- drženo ctrl - vytvoří se nový objekt bez přetrasování existujícího
objektu a bez ořezávání okolních objektů

2) Dále jsem přidal režim aktualizace tagů bez změny geometrie, jak tady
někteří volali
- drženo shift - dojde pouze k aktualizaci tagů

3) Ruian modul - přetrasovávání objektů s tagem civic nechá konkrétnější
hodnoty (school, transportation, hotel, hall, public a další)

4) Řešení konfliktů - přidal jsem indikaci odkud pochází hodnota - je
super, když vidím, že je konflikt v počtu pater, ale nevím, odkud které
číslo přišlo ;-)
Nově je každá hodnota popsána buď ".. /osm/" nebo ".. /natrasováno/"

5) Trochu jsem vylepšil možnosti Lpis modulu při přetrasovávání
 *) Zrušil jsem omezení na přetrasovávání pouze lpis objektů
 *) Přidal jsem řešení konfliktů stejně jako u Ruian
 *) lpis ref se nahradí bez zbytečného dotazování
 *) Stejně tak dojde k tichému změně mezi meadow a farmland (včetně
zrušení crop=* a meadow=*)
 *) Přidal jsem tiché nahrazení landuse=village_green za jiné landuse -
kolem Karviné je náves na kdejakém kousku trávy, ne nutně jen uprostřed
obce.

Binárku traceru jsem už aktualizoval, měla by se dříve či později
aktualizovat automaticky. Případně si ji aktualizujte ručně.

Dneska jsem trochu řádil kolem Bohumína, vypadá to funkčně. Přesto,
pokud narazíte na nějakou chybu, tak se ozvěte. Stejně tak, pokud máte
nějakou připomínku/chybu/přání ohledně traceru, tak se nestyďte a
napiště tady nebo raději jako issue na github [2]. Je tak mnohem větší
šance, že to bude nějak vyřešeno ;-)

Ještě by to chtělo dodělat přetrasovávání multipolygonů, ale to hned tak
nebude - musím si někdy najít čas pochopit ten Martinův kód. A pak ještě
vymyslet jak na to.

[1]
https://github.com/mkyral/josm-tracer/issues?utf8=%E2%9C%93&q=is%3Aissue+author%3Apschonmann
[2] https://github.com/mkyral/josm-tracer/issues