On Thu 2016-02-18 10:27:34, jzvc wrote:

> Nikdo ti prece nebrani zaplatit i za neco, co je volne dostupny, tak proc by
> te nezkasirovali ...

> Staci ti napsat zadost podle 106. Maximalne po tobe muzou chtit $$$ za
> zpracovani "zvlaste rozsahleho vyhledavani".

No, ja ty data mam, takze uz psani zadosti si muzu usetrit. Debata je
jen o tom, jestli ty data muzem dale pouzivat. Hanoj si mysli ze ne,
Ty si myslis ze ano, a ja nejsem pravnik :-(.

Takze si myslim ze je to "verejne pristupny rejstrik"?

Výjimky z ochrany podle práva autorského ve veřejném zájmu
Ochrana podle práva autorského se nevztahuje na
a) úřední dílo, jímž je právní předpis, rozhodnutí, opatření obecné
povahy, veřejná listina, veřejně přístupný rejstřík a sbírka jeho
listin, jakož i úřední návrh úředního díla a jiná přípravná úřední
dokumentace, včetně úředního překladu takového díla, sněmovní a
senátní publikace, pamětní knihy obecní (obecní kroniky), státní
symbol a symbol jednotky územní samosprávy a jiná taková díla, u nichž
je veřejný zájem na vyloučení z ochrany,

                                                                        Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html