Ahoj,
jak už jsem před pár dny psal Mirkovi, o víkendu jsem byl na místě a
modrou jsem opravil dle aktuálního stavu
http://www.openstreetmap.org/relation/1675505 Nafotil jsem i
rozcestníky, můžete si je prohlédnout na osmap.cz. Stejně tak jsem
upravil začátek žluté trasy dle aktuálního stavu. Tudíž bych situaci
považoval za vyřešenou.

Jakub Konečný