---------- Původní zpráva ----------
Od: Karel Volný <ka...@seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 18. 2. 2016 20:55:00
Předmět: Re: [Talk-cz] Jak značíme střední školu?

"zdar,

> Hele a co takhle to udělat pořádně. Na co amenity=kindergarden? Stačí
přece
> amenity=school, isced:level=0. To samé VŠ: amenity=school, isced:level=
5...

nic ti nebrání navrhnout tuto změnu tagování, nicméně zatím byla řeč o
výkladu
stávajících pravidel, ne?
"

To bylo jen takové pošťouchnutí ;-)

Nicméně házet ZŠ a střední školy do jednoho pytle mi prostě přijde
nepraktické a odporuje to našemu dělení škol.,To už raději hodit na jednu
hromadu SŠ a VOŠ.

Ad víceleté gymnázium - je to prostě střední škola, jen se na ni v některých
případech přechází trochu dříve. Nicméně většinou se v rámci jedné školy
kombinuje rozdílná délka studia.

A ještě dotaz: když kouknu na Německo v isced:level, mají v levelu 4
Fachschule - což by měla být třeba průmyslovka. Tu my máme o level níže.

Marián

"
K.

p.s. mně třeba přijde na hlavu místo amenity=nursery používat childcare s
tunou upřesňujících tagů k věku atd., ale co už ..._________________________