From: Mikoláš Štrajt [mailto:stra...@seznam.cz]
Sent: Thursday, February 18, 2016 11:44 PM
To: talk-cz@openstreetmap.org
Subject: [Talk-cz] Sokolovny

Když tak čtu tu vaši diskuzi... napadla mě taková otázka specifická pro české
prostředí: Jak tagovat sokolovny?

Ty co jsem zatím viděl měly tag building=civic. Občas v nich taky byla hospoda
(což tak ale opravdu bývá).

Bylo by fajn mít možnost vypsat si všechny sokolovny v okrese.

Zdraví
Mikoláš Štrajt / Severák

=