Navigace:
 - využívám OSM jako datové podklady do navigačních SW (OsmAnd, Map Factor,
Be on road, ...). Do OsmAndu už mám i jeden malý zapracovaný Pull Request
:-).
 - takže v této oblasti mohu předat nějaké zkušenosti

Dopravní značení:
 - omezení odbočení -
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Relation:restriction
     viz téma WeeklyOSM 288
 - jízdní pruhy - http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Lanes
 - maximální rychlosti - http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:maxspeed
 - maximální hmotnosti, výšky, délky vozidel
 - dopravní značky (Stopka , Dej přednost v jízdě, ..)
    * http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:highway%3Dstop
    * http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:highway%3Dgive_way
 - .....

Prostě vše, co souvisí s navigacemi po aplikační i datové stránce.