From: Pavel Zbytovský
Sent: Friday, February 26, 2016 9:57 AM
To: OpenStreetMap Czech Republic
Subject: Re: [Talk-cz] Vyuziti OSM na osmap.cz

Moc hezký, rozhodně bychom to tam měli umístit. Krásně to ilustruje šíři
použítí OSM.

Zkusmo jsem tam ty obrázky přidal "do galerie", pokud můžeš uprav ty popisky
aby vyhovovaly. Stačí klik na nahraný obrázek a uložit. Případně i může být
vhodné rozšířit ten odstavec textu, ale obrázek za 1k slov, že :-)
Dal jsem ti práva na editaci stránky - refreshni přihlášení [1] a můžeš
editovat [2].

Dík!
Pavel

[1] http://openstreetmap.cz/oauth/login