Locus má výbornou knowledge base. O exportu se píše tady
http://docs.locusmap.eu/doku.php?id=manual:user_guide:tracks:export a
pokud chceš automatický export, tak ho lze nastavit v profilu záznamu
http://docs.locusmap.eu/doku.php?id=manual:user_guide:tracks:recording:profiles_settings

Já mám třeba profil pojmenovaný OSM s častější frekvencí ukládání bodů
a právě automatickým exportem.

Další užitečná věc, co v Locusu používám a souvisí s OSM je, že umí
přidávat rychlý waypoint s fotkou (několika fotkami) a tuhle funkci
mám připlou na postranním panelu v Locusu
(http://docs.locusmap.eu/doku.php?id=manual:user_guide:functions:panel)
- dobré na focení rozcestníků a všeho možného. Taky se mi líbí, že má
pěkné vestavěné turistické téma.

Kuba