> Delam upravy OsmHiCheck/gp aby to z toho nejak padalo polo
> automaticky, poslu pak mimo maillist pokusne UPDATE.

> jsem pro to dat rozhodne do DB pri insertu jako TIMESTAMP, z exifu to
> jde vytahnout vzdy kdyz to tam bude ale kdyz ne, tak spolehat na cas
> souboru je podle mne dost k nicemu. Staci aby se soubor zkopiroval
> nebo s nim provedla jina operace a je to nenavratne v tahu. Proto je
> podle mne jedine reseni davat to do DB tak jako lat a lon (ty jsou
> prece taky v exifu).

exif latlon a db latlon se budou, casem jak se to bude posouvat,
lisit, exif latlon nehodlam menit, nic v exifu nehodlam menit. Jedine
mozne upravy fotek budou rotace a zruseni nahledu (kvuli velikosti)

Jestli to datum vylozene chces, tak to tam dam, ale je to fakt na nic.
Ja vkladam treba 5 let stare fotky, k cenmu je mi datum, kterej je v syslogu?

> a je to zase na nejake tvoje schovalovani nebo kdy se to projevi?

jo vsechny akce se schvaluji. bude to moct delat kazdej, az to bude
vyladeny. A nektery se budou schvalovat automaticky.

--
Michal Grézl
http://openstreetmap.cz