Ahoj,

> Když to otevírali, tak tam byl nějakej TEST FEST či co, kde půjčovali kola a
> elektrokola, a pak se říkalo, že snad až deset klíčních kostí a nevím kolik
> dalších menších zranění. To je furt ještě 0? :-)

počet zranění není mezi parametry hodnocení obtížnosti cest ;-))
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:mtb:scale
Podle mne to nesplňuje to, že by tam měly být aspoň nějaké malé překážky - malé
kameny,
malé kořeny nebo něco takového. Podívej se ještě semhle:
http://www.singletrail-skala.de/s1
a klikni na "Album öffnen".

Jinak lze používat i + a -: 0 < 0+ < 1- < 1 atd.

> Toto je zajímavé, ale takhle od stolu to na to taky nenapasuju.

Uvidime, kdy se tam dostanu :-). Kdyžtak by mi přišlo rozumnější používat tuhle
škálu, protože tam se jedná o uměle postavené "překážky" typu boule nebo lavice.

Nějak intuitivně bych čekal, že většina těch "kliček" vznikla tím, že se lidé
podcení rychlost a nikdy předtím lavici nebo dvoják neskákali a typicky u dvou
boulí za sebou spadnou předním kolem mezi ně a pak jdou přes řidítka. Na to
stačí
jet pomalu a nic takového by nemuselo být, prostě to v klidu přehoupají, i kdyby
na kole jeli jak dřevěná jelita.

Petr