---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Machek <pa...@ucw.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 25. 6. 2016 16:40:05
Předmět: Re: [Talk-cz] Rozcestníky cyklotras a cykloturistickych tras

"Ahoj!

> už

> Uprime mi prijde dost zbytecne i mapovani normalnich turistickych
> rozcestniku. Jako uzivatele mapy me to moc nezajima (a je to hodne
> prace) -- kam ktera stezka vede vidim z mapy a nic moc jinyho se na
> rozcestniku stejne nedozvim.
> "

> Tak je tam jméno a nadmořská výška. To mně třeba zajímá. A když ti to
> přidává práci při mapování, tak to nemapuj. On to zmapuje někdo jiný, až
> bude potřebovat.

To se proste jednoho pekneho dne probudis, a pomyslis si, v jake je
asi vysce ten rozcestnik co mame za domem? :-)."

ee. Mně to zajímá většinou den před tím, když plánujeme výlet ;-)

"

Jasne, nadmorska vyska je zajimava, ale spis kvuli profilu cesty a s
tim pomuzou spis vrstevnice.
"

Jo, ale ne vždy se mi chce ty vrstevnice počítat. A softwarově to zatím
neumíme. Nechcete někdo doprogramovat zjišťování výšky pro kliknutý bod a
následně doplnit routování včetně výškového profilu?

"
Mapovat to nemusim, ale je opruz kdyz se pak objevuji nastvane "vy zli
mapperi, vy jste oznacili ctverec jako Done kdyz tam chybi
rozcestnik"... kdyz rozcestniky vlastne nikoho nezajimaj.
"

Oprava, tebe nezajímaj ;-)

"
Takze za me -- smerove cedule na cyklotrasach nemapovat.
"

Tady souhlas :-D

Marián

"