Ahoj,
byli jsme na výletě na Javorovém (u Třince) a tam jsme narazili na
Přírodní rezervaci Gutské peklo:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Gutsk%C3%A9_peklo

V OSM tato rezervace chybí, tak jsem si říkal, že bych ji tam dohrál.

Vyšel jsem z
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/EEA:Nationally_designated_areas_import ,
stáhl si aktuální data CDDA_v12 a teď hledím cestu, jak z toho
obrovského balíku dat vytáhnout jen to co potřebuji.

Zkusil jsem tohle:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Converting/shp_to_osm_using_grass_and_gpsbabel
- podařilo se mi natáhnout ten shapefile do grassu, ale teď nevím, jak
najít to místo, co mně zajímá - okolí bodu 49.6274527, 18.6156469

Dá se tam nějak dostat OSM jako podklad? že bych si zazoomoval na místo,
které mne zajímá a až pak si zobrazil obsah toho shapefile?

Díky,