Pavel Machek píše:
..ale to by chtelo hvezdu pridat do seznamu povolenych
symbolu. ... Coz ale dava smysl, hvezda je asi docela rozumny znak.

jak a kam ji mám přidat?

Dále bych prosil odsouhlasit návrh tagování relace Skokovské stezky:

complete       yesdestinationsKlášter Teplá - Skoky u Žlutic - Žlutice
nameSkokovská stezka
networkrwn
operator
*Pod střechou, z. s.*

osmc:symbolblue:blue:white_starroutefoottyperoute
A ještě jsem se chtěl zeptat zda a jak mám tagovat zmíněnou jednosměrnost
stezky - značeno je podle uvedených stránek pouze ve směru z Teplé do Skoků
a Žlutic

Pražák