Od: Jan Dudík <jan.du...@gmail.com>

Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>

Datum: 6. 9. 2016 11:36:36

Předmět: [Talk-cz] Fwd: Česká komunita OpenStreetMap | OpenStreetMap.cz

"

---------- Přeposlaná zpráva ----------

Od: David Vlk <david....@gmail.com(mailto:david....@gmail.com)>

​Dobrý den,

našel jsem chybu v mapách, ale neumím s tím - můžete můj podnět předat dál
nebo to opravit? Je to velmi jednoduché: A14 v Itálii, např. při hledání
trasy z Bari do Salizzole, je placená silnice. Ale mapy ji zobrazují jako
neplacenou, tj. když zakážu navigaci přes placené úseky, stejně mne to
navede na A14.​