Jsem tu zpátky s dotazem na turistické trasy. V okolí máme vyznačené 2
naučné stezky, vedené po turistické trase, resp. je KČT při jejich vzniku
vyznačil jako novou trasu. V databázi je obojí samostatnou relací.
Momentálně doplňuji do mapy rozcestníky a pozice informačních tabulí, o
víkendu pak snad rozcestníky nafotím. Zatím jsem u naučných stezek změnila
na osmc:symbol=*

Nemělo by se to sloučit, hlavně kvůli případné údržbě?
Konkrétně relace "NS Cesta kolem hornického města" + 2441631 by měly být
totéž, a také "NS Člověk a krajina" a relace č. 6421469.

U těch prvních dvou jsou nějaké rozdíly v databázi, fyzicky je to ale totéž.

Majka