---------- Původní zpráva ----------
Od: Dalibor Jelínek <dali...@dalibor.cz>
Komu: 'OpenStreetMap Czech Republic' <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 19. 9. 2016 11:25:45
Předmět: [Talk-cz] Trocha vytahovani se...

"

Ahoj,

chtěl bych se trochu zavytahovat, protože o víkendu se nám podařilo
předběhnout Němce

v počtu přeložených wiki stránek o značkách a klíčích OSM. Viz screenshot
níže...

Momentálně máme nejvíce přeložených těchto stránek mezi všemi překladateli.

Hurá! :-)

Mějte se,

Dalibor

"

Gratulace a díky.

"

PS: Nemohl byste mi někdo v tom DB Browseru pro SQLite vymyslet jeden
SELECT,

který bych vám popsal? Už je to dlouho, co jsem něco SELECToval, tak bych
ocenil pomoc.

"

Tak vzhledem k tomu, že mně psaní selectů živí, tak by to snad neměl být
problém. Napiš co chceš a kde si stáhnu tu DB.

Marián

"