Dobrý den,

tohle není z mé serie „koukejte co nám tam ti … narvali za
kraviny“, ale jsem spíše zmaten.

Bydlím nedaleko, takže tohle nákupní centrum znám velmi důvěrně
(až moc ;)), ty data více méně odpovídají realitě (nekontroloval
jsem úplně krám po krámu), ale … je to tohle opravdu jak si
představujeme, že má OpenStreetMap vypadat (a ano, je tam ještě
spousta krámů, které chybí http://www.atrium-flora.cz … namátkou
moje oblíbená kavárna Paul v -2 a Pizzeria Detaillo v 2).

A samozřejmě děkuji Petrovi Bremerovi za neuvěřitelné množství
práce, kterou tomuhle věnoval.

Matěj

--
https://matej.ceplovi.cz/blog/, Jabber: mc...@ceplovi.cz
GPG Finger: 3C76 A027 CA45 AD70 98B5  BC1D 7920 5802 880B C9D8

..every Man has a Property in his own Person. This no Body has
any Right to but himself. The Labour of his Body, and the Work of
his Hands, we may say, are properly his. .... The great and chief
end therefore, of Mens uniting into Commonwealths, and putting
themselves under Government, is the Preservation of their
Property.
    -- John Locke, "A Treatise Concerning Civil Government"