Jediné, co se mi na tom nelíbí je použití level=*.
Zdá se mi, že by patra měla korespondovat s označením pater
ve výtahu a tady se patra počítají od vchodu z Vinohradské,
což není úplně štastné, protože vchody z ulice Jičínské
jsou taky z pohledu ulice přízemí, ale jsou o jedno či dvě patra níže.

Dalibor