Tohle je právě blbě - a to by měly řešit multilanguage tagy.
Já mám podezření, že to za ně bastlí editor: "zeptat se uživatele na jazyk?
Meh, moc práce, splácnem to do name."
Velice, velice pochybuji o tom, že přesně ten samý způsob nesprávného
tagování vymyslí X set uživatelů nezávisle - když mají společného
jmenovatele, totiž editor.

HPM