Tema dobre, jen tak okrajove jak prosim nejak jednoduse rozdelit v JOSM dve
relace pokud znam bod rozdeleni?
Diky

Od: majka <majka.zem+t...@gmail.com>
Komu: talk-cz@openstreetmap.org
Datum: 23.09.2016 12:27
Předmět: [Talk-cz] Ještě k tur. trasám - číslované úseky

Tak snad ještě poslední dotaz, protože tohle jsem možná přehlédla.
Nemůžu se nikde dopátrat toho, jak se v OSM zachází s číslovanými úseky trasy;
resp. jestli nemáme udělané trochu nesprávně a tedy nemáme sloučené trasy KČT
do jedné jen proto, že má stejnou barvu.

Konkrétní případ - modrá značka u Českých Budějovic, je vyznačená v OSM jako
jedna relace, fakticky jsou to ale dvě trasy - č. 1262 a 1282, které se dělí
rozcestníkem Borek. Ta společná relace nemá označení reference, je označená
jako kompletní a nemá rozcestníky. Zrovna část těch rozcestníků o kterých buďto
vím nebo jsou v dosahu kola či MHD přidávám a tu trasu můžu ještě projít.

Totéž je na druhé straně na červené - na rozcestníku Dobrá Voda (bus) se jde
jedním směrem trasa 0122, druhým směrem trasa 0153. V OSM je podle mě spojených
těch jednotlivých tras ještě víc.Takže - rozdělit na samostatné relace podle
těch čísel tras, s referencemi podle toho?

Mělo by to jednu výhodu - je jednodušší ohlídat správnost toho kratšího úseku,
pokud bude správně navazovat.

Díky za radu,Majka