Ahoj,

- Co je v planovaci je irelevantni, neni to zdroj, ktery muzeme
pouzit. Navic nemapujeme situaci planovace ale realitu.
- ref se zapisuji vsechny takze napr. pro vyse uvedeny priklad
https://api.openstreetmap.cz/img/guidepost/_1470316150799.jpg by mel
mit ref=1058/5;6138/3
- Cislo za lomitkem je opravdu ve vetsine pripadu vzdalenost daneho
rozcesntiku zacatku trasy, ale nekde je to jinak. Zalezi na oblasti,
jak moc to mistni klub KCT predelava na nove AB123 znaceni a udrzuje
rozcesntiky.

Mirku - upravil jsem tu wiki k rozcestniku, podle mne tam byla chybna
informace ze do ref se nepridava cislo za lomitkem - pak to ale neni
ref ale cislo trasy. Kdytzak si to prosim zkontroluj, jestli k tomu
neco mas.

Bye