všiml jsem si následující chyby v JOSM
tagoval jsem cestu ID 4822160 tagovanou jako koňská stezka highway=
bridleway. Tato koňská stezka je vedena po polní cestě. Já jsem přidal na
tuto polní cestu pomocí ppřednastavení JOSM polní a lesní cesty ze skupiny
Silniční síť/cesty tag highway=track , tracktype=grade4 v sadě změn č.
42654716. Všiml jsem si však, že původní tagování koňské stezky zmizelo.
Podle mne by však bylo vhodné aby tam zůstalo.

Bylo by možné upravit josm tak, aby při tagování takovýchto końských stezek
nechával i původní tagování. Případně, zda by mohl někdo znalý jazyka toto
nahlásit na JOSM

Pražák