Aha, takze se to opakuje. Ja tam psal kvuli cislu 38 pred 14 dny, protoze mapa
Bangkoku je podle me taky z OSM. Psal jsem autorovi (Ivo Brezina), ale bylo
to bez odpovedi. Ta mapa je dostupna online na teto adrese:
http://archiv.ihned.cz/c1-65448990-moje-vikendova-cesta-puvab-i-chaos-bangkoku
A zadna zminka o OSM. Je to uplne stejny clanek jako v tom magazinu.

Psal jsi mu uz M.C.?

Diky,

T.