OK. Nikdo nic, tak jsem se toho ujal ;-)

Upravil jsem tag name=* na "MONETA Money Bank" a operator=* na "MONETA
Money Bank, a.s."

*Pobočky:* https://www.openstreetmap.org/node/1933812702
Jeden uzel v Teplicích jsem smazal, protože při pokusu o aktualizaci
tagu website=* jsem zjistil, že v daném obchodním centru se už banka
nenachází. Ověřeno jak na stránkách toho centra, tak i Monety. Navíc je
blbé, že staré linky přestaly fungovat a nově se nedá nějak jednoduše
odkázat na konkrétní pobočku.

*Bankomaty:* https://www.openstreetmap.org/changeset/42811399

Použil jsem overpass-turbo.eu , výsledek jsem vyexportoval do .osm
souboru. Ten jsem nahrál do level0 "editor", odkud jsem to zkopíroval do
normálního editoru (lepší možnosti nahrazování). Výsledek jsem opět
nakopíroval do level0 odkud jsem to nahrál do OSM.

_/overpass-turbo dotaz:/_ (omezeno na ČR, pro bankomaty stačí nahradit
"bank" za "atm"*_)

_*[out:xml][timeout:120];
{{geocodeArea:Czech Republic}}->.searchArea;
// gather results
(

  node["amenity"="bank"]["name"~"GE Money",i](area.searchArea);
  way["amenity"="bank"]["name"~"GE Money",i](area.searchArea);

);
// print results
out meta;
>;