Dne 17.10.2016 v 17:28 Marián Kyral napsal(a):

> Zdar. Mám dva dotazy.
>
> 1) Jak to má přesně fungovat? Nahrál jsem tam pokusnou fotku a
> momentálně to vypadá takhle:
>
> To je OK? Nevím co s tím teď. Žádný náhled, žádné možnosti úpravy,
> žádné tlačítko dokončit. Schválně jsem použil fotku, kterou jsem už
> nahrál, abych se nenahrála znova, ale žádná chyba, že fotka už
> existuje se neobjevila. Chtěl bych pomoct, ale bez dalších informací
> to bude složitější.
>
> 2) Dá se to api použít pro nahrávání napřímo z gp-check.js? Že bych se
> zbavil map.openstreetmap.cz které není na https a jsou s tím problémy.
> [...]

Aha. Tak jestli je tohle poslední verze, tak se žádný přímý upload
nekoná :-(
https://github.com/osmcz/api/blob/master/handler/Guidepost/Upload.pm

Neplánuješ nějakou metodu přímého jednofázového uploadu? Třeba
přepsaného z toho php? Bych to zkusil přepsat ale s perlem jsem,
narozdíl od php, nikdy nedělal.

Marián